Gratis Verzending   |   30 dagen om te retourneren

contact@eyerim.nl

Verzending en retour

Hoe lang is de levertijd?

eyerim slaat alle meest populaire artikelen rechtstreeks op in haar overslagcentrum om ervoor te zorgen dat deze altijd uiterlijk binnen 24 uur verzonden kunnen worden. Deze producten zijn makkelijke te herkennen op de website - ze zijn voorzien van de "Volgende dag verzonden"-stempel.

De rest wordt doorgaans binnen 10 werkdagen verzonden. De geschatte levertijd voor elk product wordt genoemd op de overeenkomstige productpagina.

OPMERKING: Voor gelimiteerde collecties en seizoensartikelen kan dit langer zijn, maar maakt u zich geen zorgen - als de wachttijd om welke reden dan ook langer wordt, laten wij dit van te voren weten, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Is de verzending echt gratis? Verzenden jullie ook internationaal?

Ja. eyerim biedt voor alle producten gratis verzending tot aan uw voordeur.

Verzending is geheel gratis naar alle EU-landen en Noorwegen.

Als u zich ergens anders bevindt, stuur ons dan een e-mail via contact@eyerim.nl en wij vinden zeker de goedkoopste manier om uw artikelen naar u te verzenden. In dit geval zijn eventuele importkosten die door de douane van uw land worden geheven voor uw rekening.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestigingse-mail samen met een trackingsnummer die u kunt gebruiken om uw pakketje in de gaten te houden.

Voordat u dit ontvangt, kunt u de huidige status van uw bestelling controleren door op een willekeurig moment in te loggen op uw account.

Welke verzenddienst gebruiken jullie?

Uw artikelen worden u toegezonden met GLS, onze betrouwbare internationale verzendpartner.

Bent u niet zeker of op de dag van bezorging aanwezig zult zijn op het opgegeven adres? Geen probleem. In geval van complicaties neemt de koerier telefonisch contact met u op om ervoor te zorgen dat uw bestelling veilig en wel bij u wordt bezorgd.

Is het mogelijk om mijn ontvangen bril te retourneren?

Ja, absoluut. Dankzij on 30-dagen retourbeleid kunt u zonder risico winkelen.

In geval dat het door u bestelde product niet aan uw wensen voldoet of niet geschikt is voor uw gezicht, kunt u het binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen.

Mocht u uw product willen vervangen voor een andere, laat het ons dan weten. Helaas kunnen we uw product niet vervangen binnen dezelfde bestelling, maar we zouden een nieuw product graag voor u bestellen! Het enige wat u moet doen is is een nieuwe bestelling plaatsen op onze website met het vervangende product. Wanneer uw retournering is verwerkt zullen we uw terugbetaling in gang zetten terwijl we uw vervangende product zo snel mogelijk naar u zullen verzenden. Houd er alstublieft rekening mee dat de gegeven levertijd op de website ook van kracht is op vervangende bestellingen.

In het geval dat u geen vervangend product wenst, zal ons team uw terugbetaling direct in gang zetten wanneer het product compleet is teruggeleverd en in goede staat verkeerd.

Raadpleeg de instructies en voorwaarden omtrent het retourneren van een product in de onderstaande sectie.

Hoe retourneer ik een artikel?

Net als alles op eyerim, is het retourneren van artikelen zeer eenvoudig.

Het enige wat u hoeft te doen is uw artikel voorzichtig inpakken, het liefst in dezelfde verpakking waarin u het ontving, en het naar ons terugzenden:

Eyerim - FHB Group
Mlynske luhy 29
821 05, Bratislava
Slowakije

Breng ons op de hoogte via contact@eyerim.nl en laat ons de reden weten zodat wij kunnen leren en verbeteren. Vergiet niet uw bestellingsnummer te vermelden.

Ieder artikel wordt bij ontvangst grondig geïnspecteerd. Helaas kunnen wij uw retour niet accepteren indien niet aan de volgende criteria wordt voldaan:

  • Het artikel dient in ongebruikte en ongedragen staat te verkeren
  • Het artikel mag niet beschadigd zijn (de glazen en het montuur mogen niet bekrast zijn of sporen van slijtage tonen) Het artikel dient in de originele verpakking, inclusief het doosje en alle accessoires die u hebt ontvangen, geretourneerd te worden Alle authenticiteitslabels en verzegelingen van de fabrikant dienen nog steeds bevestigd te zijn De verpakkings- en verzendmethode die u gebruikt dient veilig te zijn. eyerim is niet aansprakelijk voor producten die beschadigen of zoek raken op weg terug naar ons. Gelieve het verzendbewijs te bewaren.

OPMERKING: De kosten voor het retourneren van het product zijn voor uw rekening. Als u het echter de bedoeling is dat het artikel wordt vervangen, verzenden wij het vervangende artikel zonder extra kosten op.

OPMERKING: Helaas kunnen wij de kosten van onderdelen die op maat zijn gemaakt volgens individuele vereisten niet restitueren. Voor brillen op sterkte met speciaal aangepaste glazen kunnen wij alleen de kosten van het montuur restitueren.

Hoe lang duurt het voordat de restitutie op mijn rekening verschijnt?

Wanneer uw retournering is geinspecteerd en verwerkt in ons warenhuis brengen we u op de hoogte via e-mail en starten we uw volledige terugbetaling - het hele process duurt gewoonlijk tot 14 dagen. Wanneer uw terugbetaling is gestart kan het 2 - 5 werkdagen duren totdat u uw geld terugvindt op uw bankrekening. Echter, dit kan variëren afhankelijk van uw credit card bedrijf, het type bankrekening en op uw bank's beleid.

Ik heb een gebrekkig of beschadigd artikel ontvangen.

Wij betreuren het ten zeerste als u dit ooit overkomt.

Wij doen ons best een dergelijke situatie te voorkomen. Alle producten worden grondig geïnspecteerd voordat ze naar onze klanten worden verzonden. Helaas heeft eyerim geen controle over wat er gebeurt tijdens de verzending.

Neem een foto van het beschadigde artikelen en stuur ons deze toe via contact@eyerim.nl. Wij zenden u onmiddellijk een vervangende bril toe.

Verpak het artikel in de tussentijd voorzichtig, het liefst in dezelfde verpakking waarin u het ontving, en stuur het terug naar ons (zie bovenstaande instructies). Wij zullen de verzendkosten restitueren.